AVSLUTNING I MORGON!!

i morgon är det avslutning !!!!!! längar som jag vet inte vad hihi. eller längtar nog mest att få mina betyg.
börjar 13:45 så blir en ganska lagom skön sovmorgon också kan ju inte bli bättre?
men ska förmodligen gå upp nio och sen gå till kyrkan och kolla på min söta lillebror som ska sjunga i kyrkan.
sitter just nu och skriver med Finaste Jesper och ligger i min underbara fatboy.

Hade även jul marknad på skolan idag , haha så började halv 3 och skulle slutat kl. 19:00 men åkte hem tidigare just för att min lillebror blev lite stökig, haha.
träffade finaste olivia också , känns som att det var tusen år sen jag pratade med henne, saknat henne masvis, så det var jätte kul att se henne igen!!

Blir en EGO BILDBOMD idag just för att dra ut lite på dom tråååkiga inläggen.















KOMMENTARER


fick du bra betyg? :)

2011-12-23 // 20:57:36

Sv: Ja, eller hyfsade , men är sjukt nöjd!!!!

fick 8 VG och Resten G :D!!!

2011-12-23 // 21:04:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: