DAG 4

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål just nu är att få så bra betyg som möljigt och känna mig stolt för det jag slitit och pluggat för!
och att jag verkligen bestämmer mig och kommer in på det gymnasiet som jag vill komma in på.. för att jag har så sjukt höga krav och massa press på mig själv och jag skulle bli överlycklig om jag fick dom bra betygen som jag verkligen önskar att jag kunde få.
en annan sak som jag önskar just nu är att mitt knä kan bli bra igen så att jag kan börja träna så som jag vill träna, jag har tränat i stort sätt hela mitt liv och med olika saker , jag började redan som liten ca.4 åring då jag gick på gymnastik, sen gick jag på Truppgymnasik i ca. 1 år,
när jag var 8 år så började jag på handboll och gick i ca. 1 ½ år.
i 5:an började jag träna teakwondo som jag gick till grönt bälte i ca. 2 år.
när jag gick i 7:an så tränade jag på gym.
sent 2007 mellan tidig 2008 så började jag även på fotboll som jag tränade i ca. 2 år och sen så gjorde det att jag fick en knäskada som fortfarande sitter i , och jag är sjukt less på att inte kunna träna som jag gjorde förut, för jag älskar verkligen att träna, jag saknar framför allt fotbollen för det älskade jag verkligen..
det jag just nu ställt in mig på att försöka klara av eller iallafall vill är att kunna börja gymma, sen är det klart att det finns saker som jag skulle vilja göra också.




KOMMENTARER


man känner att man får ut alla känslor när man sportar enligt mig, typ då man känner sig mer fri :D jag personligen älskar fotboll men satsade aldrig att börja på det tyvär, o nu har man aldrig tid med att gå på träningar och sånt... men krya på dig, alltså jag avgudar din blogg ännu en gång, du skriver så grymt bra, den är verkligen awesome!!! :D



STOR KRAM karolina<3

2011-12-14 // 20:41:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: