DAG 5

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.


det finns två saker som jag vill ha mer än någonting annat just nu  den första är ingen direkt sak , det är en person som jag saknar något så sjukt , en person som får mig att känna mig lycklig och glad.
Den personen får mig att känna mig stark i dens närhet.. och den får mig att må så sjukt sjukt bra!
jag träffade han inte för så länge sen men jag saknar han iallafall, just för att jag vet att han är sur på mig och att det jag gjorde var dumt. men som sagt va så saknar jag honom och vill ha'' tillbaka'' honom !!

och det andra är sommar!!! längtar så jävla mycket ! vill ha sommar NU!!!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTARER


embla

Är det slut med din kille?

Jag har inte förstått.

2011-12-19 // 08:10:53

Sv : ja det är det. nej har inte riktigt skrivit så förståligt på bloggen den senaste tiden så förstår att alla inte riktigt hänger med :)

2011-12-19 // 16:10:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: