DAG 6

Dag 6 - Typ av killar jag faller för.

finns ingen riktigt ''typ'' som jag faller för , faller man för nån så gör man?
men jag tycker om killar som är snälla och omtänksamma som visar att han bryr sig och att han inte är
som alla andra.
även killar som har bra smak på saker och ting.
och dom måste ha en bra personlighet eftersom att det inte bara är utsidan somräknas, dock är det ju det första intrycket man oftast får också men insidan har större roll enligt mig.

och så gillar jag killar som är blonda.. vet inte riktigt varför, det är klart att det inte spelar någon roll vad dom har för hår färg men kollar jag tillbaka på mina senaste ex så har dom varit blonda..

Jag tycker att utsidan har mindre roll än insidan för det är ju insidan som igentligen spelar någon roll enligt mig.
det är klart att dom inte ska vara fula men , det är oftast insidan som brukar lysa igenom folk, och utsrålning är någonting som jag faller för, det är nog mitt svagaste.




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: