GÅRDAGEN!!

hejan skulle bloggat igår igentligen men kan ju inte blogga från min iphone för min mamma har sperrat den och då har jag inget internett så och min blogg.se app funkar fortfarande , har ingen aning om varför den inte funkar heller?
aja igår började med att jag vaknade 05:44 för att Jani skicka ett medelande på facebook så att min mobil lät, hahah.
sen somnade jag om efter en timma och sov till 9 nånting.
så skrev jag med Emil ett bra tag och så ringde han så vi pratade i typ en halvtimma och så bestämde vi att vi skulle träffas idag runt halv tre.
så träffade jag han, och vi gick runt och snacka om typ allt haha. jätte mysigt!!!
så hade jag även bestämt med Fanny hjärtat att jag skulle fika med den lilla tösen så jag och emil gick till henne, sen så skulle emil möta benjamin för att dom skulle till eskilstuna eller var dom nu skulle hihi.
iallafall så gick jag och fanny och fika på Café George , tog varsin natcho-tallrik, muuums.
och till efterrätt så tog vi en stor chocklad boll som vi delade på.
sen gick vi till Lindex och kollade lite små saker, fanny köpte lösnaglar och sen ögonbrynsfärg.
juste jag köpte även ett par super snygga örhängen på Ur & Penn.
gick hem senare och kollade på arga snickaren och USA's fulaste hem med min underbara familj.
sen ringde elias och vi pratade jätte länge. ska förmodligen till han med krille på måndag :D
har saknat han sååååååå sjukt mycket så det inte ens går att förklara.
lägger kanske ut bilder på örhänget senare.
ska ner nu till stan och köpa en halsduk och ett par örhängen tror jag, får se vad det blir.
bloggar mera senare. puss hej.

image descriptionimage description




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: