Hjärtat är som ett lås, många nycklar passar men det är bara en som kan öppna det..

Go'kväll, sitter just nu vid min underbara mamma's mac-dator och kollar lite lägenheter i Nyköping.. så tänkte att jag lika gärna kunde blogga snabbt från hennes dator så at jag slipper starta om min.. smart jag kan va i bland hihi.
Ska faktikst snart hoppa ned i sängen och få min skönhetssömn , har insätt att jag har vänt väldigt mycket på dygnet under lovet just det att jag sover lääänge på dagarna och lägger mig sjukt sent på natten! så ska försöka ändra på det så att jag orkar med dagarna sen.
Aja godnatt nu!! :)

haha snodde några snygga bilder på mig och mamma :)










KOMMENTARER


karolina

har aldrig sätt en dotter o mamma som är så sjukt lika! jättesöta :))

2011-12-31 // 13:30:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: