Le Mot Dom Som Krossar Dig, För Det Krossar Dom Att Se Dig Le!

Sitter och lyssnar på massa blandad musik och testar mina nya kläder som jag varit och shoppat idag, älskar att köpa nya käder som man sen får prova och sånt när man kommer hem! är super nöjd med allt jag köpt i dag framför allt min nya stickade tröja, grymt fin och mysig, men ändå enkel.
inte bästa kvalitéts bilden och man ser inte så mycket av tröjan men men.
lägger kanske ut bild på allt annat som jag köpte idag också.

image description

KOMMENTARER


jag är helt galen i ditt utséende!!! alltså du är så sjukt jävla sööööt så det går nt! jag skriver verkligen nt detta för att verka trevlig eller snäll utan jag menar det rakt ut från hjärtat, du verkar vara en grym tjej, och din kompis fanny är ju sjukt jävla söt hon med, jag fattar nt det, jag är sjukt avs på er verkligen! man önskar man föddes snyggare hhaha och om jag nt nämnt det innan vilket jag tror jag gjort så är din blogg helt AWESOME!!

2011-12-27 // 22:15:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: