NATT BLOGGNING

Fick bli natt bloggning just nu, har inte riktigt haft tid att blogga idag, så får blogga nu snabbt innan jag ska lägga mig och sova.
Va hos mina kusiner i stockholm idag och fira jul med dom, va jätte mysigt faktiskt .. va dock så där halv trött för somnade kl.5 på morgonen efter en as rolig kväll och sen ca. kl 10-11 så väckte mamma mig och sa att vi skulle åka om en timma så fick stressa upp som tusan och fixa mig osv. Kunde ju inte bli bättre att jag även vaknade med värsta hostan och hur ont i huvudet som hellst, så där halvt roligt.
iallafall så var det super mysigt att va där och träffa alla!
Aja nu ska jag gå och borsta mina tänder och sen lägga mig och sova, känner att min kropp behöver det just nu, har typ ont överallt..
Godnatt och sov sött!

image description

KOMMENTARER


Natalie

Du är så sjukt vacker!

2011-12-29 // 15:12:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: