Turkiet 2010

Hej, sitter här med vicktor har precis kommit hem från tuna-park har handlat 2 bikinisar, visar kanske bild på dom senare :)
iförrigår så bokade vi resa till vicktor,
Jag är så sjukt glad för att min lilla vicktor ska följa med till turkiet i år, ska bli så SJUKT kul längtar som jag vet inte vad haha :)
vi åker den 31 augusti , två dagar efter min fördelsedag!  och blir borta i en vecka / 8 dagar :)
hotelet vi ska bo på heter , blue star flower garden som är ett  4 stjärnigt hotell, Hotelet  ligger i alanya och typ 600m till centrum och bad!
jag och min familj var där förra året med min moster och hennes familj, och blue star flower garden är ett jätte mysigt och jätte fint hotell.

visar några bilder från Turkiet 2010 när jag var där :)

här är hotellet som vi bodde på och ska bo på i år igen















mamma och elliot vid poolen på hotellet























































KOMMENTARER


Amanda

gud vilka fina bilder . vilken objektiv har du på din systemkamera ?

kram

2011-08-09 // 21:48:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: