I go ahead and smile

Hejsan , är på jätte strålande humör, sitter just nu hemma hos mig med viktor, sitter och väntar på att maten ska bli färdig.
Idag va det skolavslutning, så sjukt galet skönt!!! känns inte som att det är sommarlov än.
är grymt glad över mina betyg som jag jobbat mig till mycket hårt!
från att haft 6 IG och ett VG (resten g! sammanlagt poäng: 75) till att ha ett IG och 4 VG (resten g! sammanlagt poäng: 160 ).
så är mycket nöjd faktiskt så blir nu 1500 kr rikare hihi!
efter skolavslutningen som slutade typ kl.11 så bjöd viktor på lunch, gulligt!
sen gick vi hem till mig och la oss och myste i soffan på ute platsen.
bloggar mera sen tror jag.
puss & kram!!!!!






KOMMENTARER


Anonym

Är du och Viktor tillsammans?

2011-06-18 // 14:39:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: