Dag 4 - Vad är kärlek

Dag 4 - Vad är kärlek

kärlek för mig är så sjukt mycket, finns massor som är kärlek för mig, har inte allt på bild men lite av det.. men men får ta och fixa det :) . Måste bara säga dom kompisarna som jag har, älskar er verkligen , har inte glömt er, har bara inga bilder :)


Min underbara familj är för mig kärlek. hade inte kunnat klara mig utan dom !!


Ben & Jerry's, vääärldens godaste glass! blev jätte sugen på det när jag såg den här bilden hihi.



Min underbara fanny, hon finns alltid där för mig om det är något, och jag kan nästan prata med henne om allt! älskar dig så sjukt mycket hjärtat!



Världens bästa vicktor, vet inte vad jag hade gjort utan dig du får mig alltid att vara så glad & du vet nästan mer om mig än många av mina kompisar gör fast vi bara känt varandra i lite mer än 3 månader, men jag älskar dig
:)


Fotografera med min älskade kamera, är oxå en stor kärlek för mig, älskar det verkligen :)
(klicka på bilderna för att se dom större!)






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: