förlåt att jag bloggar så sent!!

hej förlåt att jag blogga sent idag har inte varit inne så mycket i dag passade på att vara ute när det var så fint väder, har faktiskt kännt mig väldigt pigg i dag men var ändå inte i skolan eftersom att jag inte är helt frisk än,
just nu ligger jag i min säng och kollar på big brother.
har var ute och sola på uteplatsen typ hela förmiddagen, sen träffade jag min saknade lilla fanny som jag inte träffa på ett tag nu sjukt roligt, och träffa även viktor, emil och pontus tror jag att han hette, var oxå jätte roligt.
har saknar att vara ute och träffat folk faktiskt, det är nästan så att jag saknar att gå till skolan, tror nog att jag ska testa gå till skolan i morgon om jag fortfarande känner mig pigg.
men ska fortsätta kolla på big brother nu. bloggar nog mer i morgon.
puss & kram








KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: