Förlåt att jag inte bloggat på ett tag!

Hej förlåt att jag inte bloggat på ett tag nu har varit sjuk sen 4 dagar tillbaka och varit från och till på akuten eftersom att dom inte riktigt vet vad det är för något,men dom misstänker halsböld eller körtelfeber.
vet hur tråkigt det blir när man låter en blogg stå stilla ska verkligen försöka blogga så mycket som möjligt och så mycket som jag orkar.
vaknade precis har knapp kunnat sovit har haft fruktansvärt ont i min hals och i mitt huvud.
jaja äter massa medicin så det lär väll bli bättre snart hoppas jag.
lär ju inte göra så mycket idag eftersom att jag knappt orkar röra mig ur sängen.

och det är jätte fint väder ute oxå, varför ska jag alltid lyckas bli sjuk när det är fint väder? hmm..
men ska upp och ta massvis med medicin nu, och försöka äta och drika nått.
bloggar förmodligen mera sen.




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: