Har Inte haft så mycket tid till att blogga

Hej, förlåt att jag inte bloggat på ett tag , ska bli bättre lovar. Har varit lite stressigt just nu och har inte sutit vid datan så mycket. :)
aja, igår va jag iallafall på bio och såg pirates of the caribbean- i främande farvatten, med mamma, jonny & vicktor, va jätte mysigt och filmen var sjukt bra,men jag älskar ju alla pirates of the caribbean så blev inte besviken måste dock till lägga att johnny depp är så galet snygg!!



( http://www.youtube.com/watch?v=R0_hqFW5hcg )

Den rekomenderas starkt av mig iallafall :)
Har inte gjort så mycket idag har bara varit hemma med vicktor och tagit det lungt, färgade hans hår mer blondare också, blev jätte fint hihi.
men ska vara lite social nu här hemma innan jag ska sova så bloggar mer i morgon!!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: