Ser du stjärnan i det blå, ja den lyser för oss två

Hej har inte varit jätte social förlåt för det, har inte haft tid att sutit vid datan så mycket men snart kommer jag kunna göra det när allt prov och läxor lagt sig lite, det brukar alltid vara som en '' pluggvåg '' i slutet när man ska gå på lov , men jag tycker inte att det har varit så mycket pluggande utan jag har bara lite rest på prov jag inte klarat, sen är jag nog klar. Jag hoppas på att jag får bättre betyg nu är vad jag fick i vintras , har iallafall försökt så jag hoppas på det bästa :)
I förrigår tog jag, vicktor och min lillebror tåget upp till eskilstuna eftersom att vicktor skulle tävla i blades va as roligt & han va jätte duktig :) tyvärr har jag inga bilder från i går eftersom att jag glömde min kamera hemma men lägger in en bild på från när han åker.



har inte gjort så mycket idag va en liten stund hos mormor med vicktor och min släckt och fikade va jätte jätte mysigt. :)
men bloggar mera senare, måååste sova nu så jag orkar upp till skolan imorgon hihi. så..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: