Sista dagen på påsklovet.



Har precis fixat klart mig och ätit, hade ínte tänkt tillbringa dagen till något speciellt utan bara ta det lungt, eftersom att det är sista lov-dagen idag tyvärr :(.
men men, alltid kul att träffa allt fint folk igen.
Mitt påsklov har faktiskt inte varit så speciellt, har mest tillbringat min tid hemma med viktor som har varit här ungefär hela veckan,mys. och solat med kompisar. var även varit en liten tripp till eskilstuna med fanny, sjukt roligt.
skriver mera sen.
puss & kram





KOMMENTARER


Aha ok :) Kul att du hittade min blogg, hoppas du gillar de jag delar med mig av, Din blogg ska jag ta en närmare titt på : )

2011-05-01 // 15:08:15
© ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se http://iisabellaeriksson.blogg.se/

sv: canon eos 1000D!

2011-05-01 // 15:18:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: