Skola igen då !

Hej kom precis hem från skolan var nere på stan en snabbis oxå.
Skönt att ha första dagen i skolan avklarad, va inte så jätte farligt som jag trodde att det skulle vara dock var det jobbigt att gå upp så tidigt när man sovit ganska länge dagarna på lovet men men är ju faktiskt inte så jätte lång tid kvar till sommarlovet, ska bli sjukt skönt med sommarlov faktiskt!
ska nog inte göra något speciellt på sommarlovet skulle först åka till kreta lite innan sommarlovet, i maj . Men så bokade vi om den till en thailand resa i vinter, ska bli galet mysigt, lääängtar massor.
mina underbara föreldrar kom nästan precis hem från ikea, hade köpt massa roliga saker, fick en jätte fin stor blomma, och även mina önskade spegellampor som jag tjatat efter,så gulligt av dom :) .
ska gå och hjälpa mamma med att sätta upp mina lampor nu hihi
bloggar mer sen.











KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: