Måndag & är fortfarande sjuk

Hejsan, vaknade för ett tag sen av att dom äckliga fiskmåsarna låter förskräkligt utan för mitt fönster, Hatar dom.
har precis duchat och nu lyssnar jag på musik, känns verkligen som sommar just nu, är jätte fint varmt väder ute.
har fortfarande sjukt ont i min hals och mitt huvud. det suger nu när det är så fint väder och så kan man inte va med någon heller :/ . jaja det är ju snart sommar iallafall så. Längtar galet mycket,när man kan bada och sola. och när man kan vara ute sena kvällar eller grilla med folk man tycker om.
Fick en fråga här om dagen om jag inte kunde lägga in ett inlägg om mig själv och några bilder.
Jo det är klart jag kan, tänkte göra det i ett annat inlägg lite senare.


Bild tagen från google eftersom att jag inte har min dator för tillfälligt.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: