Den vackraste stunden i livet var den när du kom & det jävligaste stunden i livet när du gick

Jag saknar oss... Och dig mitt ❤ Hej, har precis skrivigt fysik prov, gick faktiskt ganska bra :) även fast jag bara plugga på G sp skrev jag på VG och MVG delen också :) så är ganska nöjd. Mitt liv just nu är bara huller om buller känns det som. Har inte jätte mycket att skriva förutom att jag kanske bloggar mera i kväll om jag orkar. Känns som om att jag inte riktigt har tid för det just nu , när allt är knas.. Vill reda ut allt med min pojkvän och se vad som händer och sen ta tag och bli bättre i skolan. Men bloggar kanske mera sen, ha en bra dag alla , kram http://www.youtube.com/user/Traktorlove#p/u/0/nmvmbshztQA .<3

KOMMENTARER


isabella

hej, är du och vicktor fortfarande tillsammans ? ni passar så sjukt fint tilsammans. kram älskar din blogg!

2011-11-18 // 14:23:17
Anonym

varför lägga in video på när virre skejtar?

2011-11-19 // 12:10:06

Sv: för att jag älskar att se honom Åka och för att han är så jävla duktig och sjukt fin !!

2011-11-20 // 16:38:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: