Den värsta tiden är den långa väntan.

får inte äckel klockan att gå frammåt, det känns som om att den står stilla. en minut känns som en evighet.
som sagt va som rubriken sa... den värsta tiden är just nu den långa väntan.
jag saknar allting , jag ångrar mina misstag, jag har förbättrat mig nu...
jag saknar att ligga med Viktor en sen vinter kväll inne i mitt rum och kolla på big brother.
jag saknat att få vara hemma hos Viktor, med hans gulliga familj, jag känner mig välkommen där.
jag saknar att inte få ha han för mig själv, och bara träffas och bara se dom bra sidorna av varandra.
jag saknar att få följa med han och kolla på när dhan åker blades, jag känner mig som en prinssesa som får följa med.
jag saknar att bara få gå med han hem till hans gula hus en sen vinterkväll, för att sen vända tillbaka och gå hem stolt.
jag saknar att få pussa & krama han.
jag saknar att se han glad.
jag saknat att få känna att han verkligen är min.
jag saknar att ..... med andra ord jag saknar oss.

jag får inte bort våra underbara minnen från huvudet... minns allting som om det var igår, men det jag minns tydligast är den kvällen... våran kväll... den 11 februari 2011 , ett nytt år hade börjat, och jag fick lära mig känna den som förendrat allting dåligt till vind. han som får mina dagar att vara soliga fast det regnar ute.
ångrar inte en sekund med dig.

och jag älskar dig mer än någonting.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: