En dag ur mitt höstlov

Go'kväll , sitter i soffan och myser med min pojkvän , har nyss ätit pommes med tzatsiki,😉 muums!!!!  Träffade världens bästa Fanny idag , efter jag kommit hem från en underbar dag/helg hemma hos älsklingen,😊 Lovade henne att vi Skulle hänga med och köpa skal, till hennes nya iPhone 4,    Så vi gick ned till the phonehouse , och sen till expert , men visste inte vilket hi skulle köpa så vi tänkte att vi kunde ta bussen till Elgiganten ute vid Willys , så vi skickade sms-biljetter osv. Bussen skulle gå 16.12 men nej det gjorde den inte så vi stod och väntade ända tills 17.40 typ, hhahaha men ingen j*vla buss kom ju , haha så vi tog första bästa buss och satte oss på , blev tosterö bussen så vi åkte typ bara några meter sen hoppade vi av hahaahah , så nödvändigt 😓 Men sen så fick jag två skal av älsklingen från the phonehouse , och sen köpte han en till sig själv, så gick vi till expert där Fanny köpte ett rosa jätte fint skal 😊  Sen gick vi hem, så ser en dag i min vardag med dom bästa, haha 😄  Nu ska jag kolla på tv'n med min underbara pojkvän , ha det så bra alla hejdå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: