Inte länge kvar nu och nu börjar det pirras i min mage..

Godmorgon😉 ligger i soffan med värdens värk i min lunga , nu är det till och med värre än när jag åkte in.. Hatar att vara riktigt sjuk vaknade nyss av att mina bröder skulle gå till skolan, inte speciellt diskreta var dom kan man ju säga 😓 är hemma idag igen eftersom att jag vakna med 39,4 g feber och grymt ont , så blir vell akuten idag igen för massa nya prover. Igår kom mitt hjärta och hälsade på , hade saknat han massor... Var jätte mysigt att bara ligga och hålla hans hand och prata.😘 Ska försöka lägga mig och sova så att jag inte blir så trött sen, så kanske jag orkar lägga in bilder på bloggen , känns som att det var ett tag nu, för min blogg.se app funkar inte jag kan inte ens lägga in ett helt vanligt inlägg , det står att det är fel anrop osv. Har försökt starta om telefonen och laddat ned appen igen men det fukar fortfarande inte , nån som vet varför den inte funkar ??för den funkar för alla andra som har en iPhone ?? Skulle bli jätte glad om den funkade för då skulle jag kunna blogga betydligt mer och lägga in betydligt fler bilder Juste är jätte glad fick MVG på biologi provet 😃 och VG på en kemi inlämning, är faktiskt jätte glad över det !!. Aja ska lägga min nu och försöka somna om, ha en bra dag så bloggar jag förmodligen senare. Kram 😘

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: