Jag hoppas på det bästa...

jag har inset att man inte alltid kan ha det bästa i livet hela tiden. det är aldrig bra med för mycket.
men jag har även inset att jag har förelskat mig i den perfekta killen för mig, han är allt jag kan önska mig.
men det spelar ingenroll hur mycket man än vill träffas dagligen eller hur mycket man vill visa att man älskar någon,
det är inte alltid bra med för mycket bra.
det största misstaget är när man älskar varandra så mycket att man är med varandra dagligen och nästan bor i hop, som sedan utvecklas till att man börjar ta varandra förgivet, det är det som är felet, man ska inte ta någon förgivet. man måste få tid att få sakna varandra och få älska varandra på ett annat sätt. man behöver inte träffas varje dag för att visa att man älskar någon , det finns andra sätt, som jag lärt mig nu.
man behöver lixom tid att få vara med kompisar och göra sina intressen.
Jag har inset att jag inte visat tillräkligt av mig själv , att jag inte är den arga/suriga typen utan att jag är den som du förälskade dig i den glada jag, och jag har lärt mig nu hur jag ska göra. jag har börjat sätt allting på ett anvulunda sätt, ett possetivt sätt.
och jag hoppas bara på det bästa, för nu har jag ju lärt mig hur jag ska göra, som jag inte viste förut.. och hur jag ska lösa allting om jag får en chans till.
Man lär sig av sina misstag. och det har jag gjort nu..

jag älskar dig något så sjukt mycket Viktor Love Söderholm.
11/2-2011
// din bara din michelle.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: