Du är det finaste jag har. ♥

Tänkte göra ett speciellt inlägg till bara min speciella kille.

som ni alla säkert vet så har och och min pojkvän ( Viktor Love Söderholm)  snart egnat 10 hela månader tillsammans, och vi har gått i genom det mesta som man gör när man har ett förhållande som hållt länge.

Vi har gått igenom den bästa av dom alla delarna, den glada , kärleksfulla tiden.
Vi har även gått igenom den svåraste tiden , den bråkiga och den hemska tiden.

vi hade en tid då det bara var han och jag som var mot världen, vi egnade bara all våran tid till att vara med varandra och få varandra lyckliga var målet.

När vi väl hade nått vårat mål som var att få varandra till den lyckligaste så blev det så att vi inte längre va dom lyckligaste , vi tog varandra förgivet, för att vi träffade varandra så ofta, och det gjorde att vi snabbt tröttnade på varandra men fortfarande älskade varandra, men vi träffades fortfarande varje dag som vi alltid gjort efter som vi hade gjort det ett bra tag sen till baka och för att det var vi mot världen, och det gjorde att det inte höll, hela vårat förhållande rasande i bitar, det fanns nästan inget kvar, det var bara 1 pusselbit av 100 som fanns kvar.

efter det så fick det mig att inse att så som vi hållit på som vi trode var det rätta och att det var så allting skulle förbättras, vi viste allt om varandra och vi viste exakt hur den andra skulle reagera om det hände något, eller exakt hur vi fungerar, att allt detta inte var rätt.

Man måste få tiden att sakna varandra, och älska varandra på ett annat sett än vad vi gjorde.
och träffa resten av världen , få tid för sina familjer mm.

efter det sista bråket som vi hade var det som fick mig att inse att vi/jag verkligen gjort fel.
att så vi gjorde osv. inte funkade längre.

Min älskling gav ''oss'' en sista chans, att visa att vi verkligen älskade varandra, och att vi skulle rätta till dem felen vi hade gjort. och vi började sakta men säkert hitta dom pusselbitarna som rasat ned.

Idag träffas vi inte lika ofta, vi älskar varandra mer än vad vi någonsin gjort, vi bråkar inte lika ofta, nästan ingenting alls faktikst.
vi visar varandra respekt på de felen vi gör och våra brister, för alla gör fel och alla har brister, det är inget mer med saken. och att förlåta den lilla saken istället för att starta ett tredje världskrig var är värt, men att förlora det fina som vi hade , och de fina som vi har idag, så är det inte värt att bråka om saken, utan bara fortsätta och hoppas på att den andre ska bättra sig, för man lär sig ju faktiskt av sina misstag.

Idag visar vi inte våra dåliga sidor som varje person har, utan vi visar dom bästa , gladaste, galnaste , finaste, sidaorna av oss. och det gör att man inte tröttnar, och det gör att förhållandet blir starkare än någonsin.

Med detta inlägg ville jag bara komma fram till att jag älskar dig viktor mer än någonsin, och att jag verkligen inte vill att den dåliga sidan av vårat förhållande ska komma tillbaka. utan att vi verkligen visar hur vi igentligen känner för varandra och visar att vi älskar varadra.

för jag älskar dig verkligen mer än någonting, och jag vet att alla säger det till allt och alla, men jag menar det du är det finaste jag har och haft, det är du som lyser upp min dag , fast den är som mörkast.
det är du som alltid ställer upp när jag behöver någonting.
och jag hoppas att du känner att jag gör lika mycket för dig som du för mig.
För du betyder verkligen obeskrivligt mycket för mig. och jag släpper dig inte än på ett bra tag.

Jag kan inte tänka mig den dagen då det verkligen är ''officiellt'' slut, och att det inte är något ''vi'' längre det går inte, och jag vet att den dagen förmodligen kommer komma, men man ska aldrig tänka så. och man ska bara kolla på nuet, hur bra vi har det NU och hur mycket vi tycker om varandra NU.

och jag vet att det kommer hålla om det är lika starkt mellan oss som det är nu, så kommer det hålla en bra tid framöver, vi har lixom klarat oss igenom dom svåraste tiderna, man kan tänka sig.

& min kärlek till dig är obeskrivlig.
våra minnen är dom finaste, vi har nog gjort nästan allting tillsammans.
det är du som gör mig lycklig!!!!!

tack för att du finns hos mig gubben, det är du som gör mig lycklig fast jag precis ramlat. Jag älskar dig











KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: