Saknar mitt hjärta , massor !

God morgon , ligger i soffan just nu. Är hemma idag efter som att jag är sjuk. Har redan nu på morgonen 39,5 g feber och lung och bröst värk . Var tvungen att åka in till akuten kl.5 igår och kom hem ca kl.10.30 Pågrund  av att jag hade 40,2 g feber , och ont i hela bröstet och den vänstra lungan. Så kom in fick en säng på akuten direkt. Rönkades och fick ta hjärt prover. Bl.a. För mitt hjärta slog konstigt och för att jag hade sån hög puls. Dom fick inte fram något på proverna förutom att jag har vätska i min vänstra lunga och att det förmodligen är lungsäcksinflamation Inte jätte rolig sista dag på lovet faktiskt ..  Var tvungen att sitta sovandes också för att inte vätskan i ena lungan skulle bli mera som det blir om man ligger på den sidan. Så har så där halvt ont i ryggen faktiskt Så lär väll få ligga hemma ett tag. Om det inte blivit bättre tills i morgon så måste jag åka in igen .  Ska försöka dricka något innan jag somnar igen så jag slipper att ha sån sjuk  huvudvärk... Och saknar min älskling något sjukt, han var så gullig och följde med mig in till akuten men åkte hem runt 9 med min lillebror och min låtsas pappa , som sen kom tillbaka. Ska vila nu,Ha en bra dag alla :) kram 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: