Släger in en Dagens innan jag går till sängs.

Dagens humör: Superduper glad , men trött.
Dagens mående: toppen !!!
Dagens borde: Plugga mer, och sova.
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget :)
Dagens klädsel: mina nya byxor från vero moda,( visar dom på bild senare) vit tröja, beige tubhalsduk
Dagens planer: plugga lite till sen sova,
Dagens vill ha: hmm.. kläder skulle inte sitta fel :)
Dagens fundering: Massor....
Dagens beroende: Inget tror jag , bortset från det vanliga som är min pojkvän :)
Dagens tråkigaste: ingenting tror jag :) förutom att  jag måste plugga och gå upp tidigt i morgon.
Dagens längtan: att åka till eskilstuna med fannybanny på tisdag och sen med älskling och leta jackor på torsdag eller fredag :D
Dagens låt: ingen :)

lägger in en random bild på mig också för att fördriva inlägget :), kram.



KOMMENTARER


isabella

oj Gud vad fin du är !! älskar din blogg <3

2011-11-14 // 00:06:37

Sv: tack så jätte mycket , vad glad jag blir :) !!!

2011-11-14 // 18:56:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: