8 månader med världens bästa pojkvän!!!!

Gissa vad det är för speciell dag idag ? Idag är det 8 månader med älskling , helt sjukt att det redan gått 8 hela månader, är så jävla glad att jag har han..han är den som gör min dag.. Den som jag äskar med hela mitt hjärta. Är så otroligt glad att han finns vid min sida när jag behöver han som mest.. Han är den som ändå stannar kvar vid min sida oavsätt vad .. Älskar dig min älskade Viktor love Söderholm !! Tack för dom här 8 månaderna! <3 berättar mera vad som hände idag ..imorgon .. Mobil bloggar och orkar inte skriva ned allt, hoppas att ni oxå har haft en lika bra dag som jag har haft, bloggar mera imorgon ,puss och kram

KOMMENTARER


Grattis , grymt sött! ♥

2011-10-12 // 17:54:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: