Det värsta jag vet är falska vänner..

.... Som sagt va som rubriken säger så  HATAR jag falska människor, det är nog ett av mina saker som jag hatar mest, det är så sjukt patetiskt.. och att ljuga.. fattar inte varför man måste ljuga sig till vänner eller ihuvudtaget ljuga..så sjukt onödigt.

Aja , men jag och älskling sitter just nu i soffan med min lillebror sitter och diskuterar lite om templerun haha, och varför den springer snabbare ju längre den kommer fast den igentligen borde bli tröttare eftersom att den har sprunigt så mycket.. haha
ska redigera dom sista bilderna nu, och vara social med min underbara pojkvän!!
hoppas ni har det lika bra ni, puss och kram

Lägger in en dagens också

Dagens humör: Glad, men lite irriterad :)
Dagens mående: Härligt
Dagens borde: Plugga,städa, osv osv.
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: Foundation, solpuder, mascara
Dagens klädsel: Svarta byxor, vitt linne, svart halsduk,svart cardigan.
Dagens planer: Plugga, umgås med älskling
Dagens vill ha: NYA SKORRRRR!!!!!
Dagens fundering: massor....
Dagens beroende: Inget tror jag , bortset från det vanliga som är min pojkvän
Dagens tråkigaste: vet inte, att det regnade ute idag.. igen
Dagens längtan: Lovet...
Dagens låt: Ingen

bjuder på några härliga bilder på mig och Viktor .







KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: