Godmorgon världen här kommer jag , och det har aldrig förut känns så bra

Godmorgon , sitter just nu i soffan och äter en macka och dricker äppeljuice,
har sovmorgon idag till 09:20, älskar sovmorgonar!!
Som ni såg i förra inlägget så kan ni RÖSTA på vad NI tycker att jag ska göra för att bättre bloggen :)

iallafall, så hann inte med så mycket av det jag skulle försöka hinna med men , jag är helt klar med SO Mvg uppgiften, och idag ska jag hjälpa viktor med att plugga sin matte , kan nog inte så mycket, men det är ju alltid bra att försöka ellerhur? :)
ska även plugga spanska, & biologi. det är så sjukt mycket med just skolan nu, känns som att vi alltid har sjukt mycket läxor och prov hela tiden.. men det är ju inte så långtid kvar till lovet :)
men ska ta och ficka håret innan jag går till skolan. ha en bra dag så bloggar jag mera senare. puss & kram


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: