He is my angel, He is the one that lights up my day..

Lägger in en dagens innan jag går och lägger mig i min underbara säng, Godnatt hihi

Dagens humör: Helt ok !
Dagens mående: Bra :)
Dagens borde: plugga till spanska och biologi prov
Dagens frisyr: uppsatt i hästsvans
Dagens smink: Foundation, solpuder, mascara
Dagens klädsel: Svarta byxor, vit tröja med mönster/tryck, svart halsduk, kappa/ jacka, svarta höga tygskor.
Dagens planer: var att plugga med viktor
Dagens vill ha: Fortf, nya skor, och vinter / höst kläder
Dagens fundering: vet inte :)
Dagens beroende: varm chocklad :D och mys med mitt hjärta!
Dagens tråkigaste: att plugga... har massor att plugga till
Dagens längtan: Looooovet, och i morgon då viktor ska sova hos mig :D
Dagens låt: Ingen

bild på dagens outfit, ignorera mina snygga miner på bilderna hihi




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: