Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma..

Goddag, sitter i soffan, helt själv hemma för mamma och jonny är i eskilstuna, min lillebror är ute och min pojkvän är och äter middag med sin släckt, hmm vad ska jag hitta på för roligt då?
förlåt för en sån dålig uppdatering på sistonde , men har varit ganska mycket med skolan osv osv. har alltså inte hunnit, men ska försöka bli bättre på det!
igår var jag och minpojkvän ink, familj på barnkalas i stockholm , så spenderade hela lördagen att vara där hos min kusin Joel som fyllde 4 år :) var ganska mysigt, träffade även Janinas kille Fredrik för första gången, trevligt :)!!
har inte så mycket mera att säga , förutom att jag saknar min bästavän helt sjukt mycket och att jag ber om ursäkt till henne för att jag inte svarat på hennes sms, förlåt för det Fanny Banny !!
förlåt för ett tråkigt innlägg!!
men bloggar förmodligen mera senare tror att jag ska börja skriva en uppsats som jag har muntlig på tisdag, ha en bra dag everybody !! <3
pusshej!!
BILD FRÅN I GÅR !!

image description

KOMMENTARER


aw, det gör ingenting hjärtat!

saknar dig också bästavän <3

2011-10-03 // 19:28:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: