Lite Nya Saker Till Mig!

Juste får inte glömma innan jag går och lägger mig, att min super underbara mamma var så gullig och gav mig en påse från nr.18 idag, med en jätte fin gråtröja med en ficka på , från rut m flera (stv?) och ett par byxor från samma märke, så gullig, älskar henne!! :)





Fick också en goodiebag från ur & penn, med en söt handduk som var som en cupcake (haha svårt att förklara) och ett halsband.


Köpte även när jag och mamma var nere på stan ett par örhängen som jag tyckte var sjukt fina , har kollat på dom ett flertal ggr men var lite osäker på om jag skulle köpa dom eller inte :) men nu är det gjort. tycker själv att dom är jätte jätte fina..







KOMMENTARER


Lisa

Gud vilka fina örhängen !! Grymt snygga!

2011-10-29 // 00:22:50

sv : tack så mycket, ! älskar dom verkligen, dom är super snygga nu till hösten och passar till det mesta ! :)

2011-11-14 // 00:10:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: