Min älskling har ett hjärta av snö

lägger in en dagens bara för att fördriva tiden , puss

DAGENS VILL HA
: Nya skor som jag har hittat !
DAGENS KLÄDSEL: svarta byxor, vittröja med tryck,svart tubhalsduk osv.
DAGENS FRISYR: uppsatt i en bulle
DAGENS LÅT: Elegi-Lars winnerbäck
DAGENS PLANER: gå ut och gå en lång promenad med pojkvän och systemkamera
DAGENS SAKNAD: gammla tiderna :) och Jasmine & My :D
DAGENS DUMMASTE: inget vad jag vet , än så länge ialllafall
DAGENS MISSLYCKANDE: hmm ..inget tror jag :D
DAGENS DROG: MIN Älskling!!!!!!!
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: vet inte :o
DAGENS HUMÖR: jätte glad, och härlig hihi
DAGENS ROLIGASTE: william (lillebror) och hans söta lilla kompis emil :D



KOMMENTARER


tills jag fyller år :)

saknar dig också, kram! <3

2011-10-15 // 20:53:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: