15 Oktober 2011

hejsan, sitter i soffan med min pojkvän och lyssnar på härlig musik, Sitter och njuter av det härliga soliga höstvädert ute, Älskar verkligen hösten den är så himla underbar, speciellet alla färger som är ute och det är sådär halv kallt ute , inte för kallt men ändå så att man kan ha jacka ,vantar , halsduk.
Hösten och sommaren är bäst, även den delen på vintern då det är jul är sjukt mysigt, och då ska det faktiskt vara massa snö ute och man bara väntar på att få äta julmaten och öppna alla paketen, myys, längtar faktiskt lite hihi, inte bara för att det är jul under vintern,utan att jag och viktor träffades för första gången en sen vinterkväll den 11 februari. minns det som om det var igår, och om ni undrar varför vi räkar med den 11 februari som våra månaders dagar är för att det var då vi träffades första gången, och vi hade hållt på innan osv. sen har vi inget '' belv tillsammans'' datum om ni förstår.. därför räknar vi som att vi ''blev tillsammans'' den 11 februari eftersom att efter den dagen träffades vi jämt och så vidare :).. måste även tillägga att jag älskar han helt sjukt mycket och han betyder grymt för mig.. puss.

här kommer lite random bilder på typ allt haha :)

torsdagens outfitt osv. halsbanet på bilden som ni ser, fick jag av mitt hjärta på våran 8 månaders dag , det är så sjukt fint, står även ''jag älskar dig'' på den , så himla underbar han är.














KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: