Jag älskar dig mer, och mer för varje sekund som går!

hej alla söta, sitter just nu i köket med minpojkvän och pluggat lite och lyssnar på melissa horn's ''nya'' skiva. precis drukigt en kopp med varm chocklad.
Lovade ju att säga vad jag gjorde i helgen eftersom att jag inte bloggade,

fredagen
gjorde jag ingenting speciellt, var hemma efter skolan med min undberbara pojkvän.

på lördagen
så var vicktor hemma och klippte sig, blev as fint.. sen drog vi till eskilstuna och kolla skor med hans familj och mormor, men blev inga skor iallafall. sen på kvällen kom hampus och linus och deras familj, var grymt kul!!!

Söndagen
: började med att jag och älskling vaknade runt 11 nånting, gick upp och åt, bestämde oss för att åka till tunapark, och köpa skorna som han inte gjorde i Lördags. så vi tog 2 nåntng tåget och sen bussen till tunapark, gick in och kollade på skor , och så har man ju världens bästa pojkvän så jag fick två par skor av han, som var grymt fina!!!! älskar dig hjärtat! och sen köpte jag en beige tubhalsduk från gina tricot.
Tog sedan bussen till baka till stan i eskilstuna, gick och åt McDonalds , muums.
sen tog vi 18.08 tåget hem. och la oss i soffan och myste.

Och idag kom han hem med en röd tubhalsduk som jag skulle köpt i går men valde den beiga halsduken istället, Han är BÄST !!! Älskar dig viktor


detta händer just nu hemma hos mig

älskar dig hjärtat, du är bäst! även bild på min röda halsduk.





Ett par av dom skorna som jag fick av älskling :D




& här är dom andra paret som jag fick . suuuper snygga !!





slänger även in en bild på älsklingen's nya frissyr ;)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: