I Will Never Give Up

Hejsan hoppsan bloggar sent hehe :)
är på strålande humör, har precis pluggat som satan till musik-provet i morgon, måste tillägga att det aldrig hade gått om inte vicktor och josefin hjälpte mig, för världens underbaraste vicktor hjälpte mig att förstå allt och världens bästa josefin skrev ned allt som behövdes för g/vg eftersom att jag inte hade något papper , så typiskt att jag glömmer det dagen innan,aja Tack så sjukt mycket för att ni hjälpte mig, helt galet uppskatat!!!!!! älskar er!
har inte så mycket att säga nu förutom att jag och älskling snart ska gå och lägga oss eftersom att jag ska upp och göra prov 08.00 i morgon bitti , wiiiiiiihoooo längtar väldigt mycket är så över taggad eller?
aja önska mig lycka till kanske?
har även lovat Fanny ( www.fannyllindberg.webblog.se ) att jag ska lägga upp bilder på oss när hon, jag , vickor och min lillebror william cycklade till willys nåndag innan turkiet!! så ska försöka göra det,
men nu ska jag no ta och mysa ner mig och plugga på grejerna en sista gång som min stackars underbara pojkvän har vait gullig att hjälpt mig med!! JAG ÄLSKAR DIG GLÖM INTE DET ÄLSKLING!!
Godnatt alla söta :) puss puss !
Fick även bli några GALET SÖTA bilder på min underbara lillebror Charlie, men har även 5 andra underbara små syskon som jag också älskar med hela mitt hjärta som oxå kanske dycker upp på bild snart !! men dom här snodde bilderna från min lotsas mamma Jeanette hihi :)







KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: