Jag Älskar Dig,I Love you ,Te quiero, Ich liebe dich, Seni seviyorum ♥

Om 19 Dagar har det gått exakt 8 månader sen jag träffa min prins, han är det ända som funnits i mina tankar dag in och dag ut, den 11 februari , en helt vanlig februari kväll träffade jag han, är än i dag lika glad att jag träffade han ångrar inte en sekund av något som vi gjort tillsammans, den 31 augusti i år åkte han , jag och min fammilj till turkiet, det var det bästa som jag kunde tänka mig, hade galet mysigt och bara helt underbart , hade inte kunnat tänka mig något bättre.

Alla underbara minne med han kommer jag nog aldrig glöma , dom är de galnaste  mysigaste, roligaste , underbaraste, älskar att bara filosofera bort och tänka på allt vi igentligen gjort tillsammas, finns nog inget som jag verkligen ångrar med han, skulle inte kunna önska mig något bättre.
det känns fortfarande helt sjukt att han och jag har nästan ängat oss 8 Månader tillsammans och vi har nog gjort det mesta tillsammans.
.
Jag skriver det hära till han för att visa hur mycket jag verkligen tycker om honom, ett liv utan han nu skulle vara tomt , det är alltid han som får mig att må bra och få mig på sånt strålande humör.
Han är den som alltid finns för mig när jag behövs tröstas mest, då man inte vet vart man ska ta vägen och han bara sitter och håller om mig och säger att allting fixar sig till slut..

Jag älskar min Viktor helt sjukt mycket.. ångrar inte att jag träffade min ängel den 11 februari 2011 !
tack hjärtat för att du alltid ställer upp för mig, och för att du alltid hjälper mig med det jag behöver hjälp med.
hoppas att du nu förstår hur mycket jag älskar och bryr mig om dig, du betyder helt sjukt mycket .

Tack för dom här nästan 8 månaderna med dig Viktor Love Söderholm !








KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: