En Suverän Rubrik , Med Andra Ord !

God Morgon, ligger just nu i min säng, har studiedag så är hemma hela dagen :)
vet inte vad jag ska hitta på för roligt idag , finns inte så mycket att göra här i lilla strängnäs, vill så gärna shoppa är på versta shopping humöret!! ,och jag har hittat väääärsta fina tröjorna som jag gärna skulle vilja ha ;) hmmm... frågan är bara om jag ska spara minna pengar ifall att jag ska åka till london med min familj i typ februari eller om jag ska köpa mina stickade tröjor som jag gärna skulle vilja ha... hmmm blir ett svårt beslut , får se vad som händer senare! :)
ska springa upp ur sängen nu och gå upp & äta lite frukost, see yah , pusshej !!


Juste lovade ju Fanny Banny att ladda upp bilderna sen vi , wille och vicktor var ute på Willy's och Coop Forum :)
och här är dom Fanny :D


























yeey Äntligen På Willy's







Sen På Coop






Hem vägen, det var ganska mörkt ute kan man säga :)


KOMMENTARER


ttack underbara du!!

vi måste träffas snart!<3

loveu<3

2011-09-19 // 21:25:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: