åttonde april tvåtusentolv

kom hem för ett tag sen nu har jag precis ätit och resten av familjen som varit i husvagnen kom också precis hem.
Har varit hos farmor och farfar och firat påsk och firat farmor för att hon fyller år snart... så hela släkten från den sidan kom, var väldigt trevligt, fick även träffa mina små underbara änglar också , saknat ihjäl dom verkligen!!!!!
var ute och gick en ganska lång promenad med dom också.. så härligt eftersom att solen har varit framme mestadels av tiden idag.
glömde dock att ta bilder men några bilder blev det ju iallafall.


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


såg även detta när jag var ute på promenaden med mina underbara änglar, som jag och en gammal vän skrivit typ för något år sedan eller så , ganska kul att det fortfarande är kvar haha
image description


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: