Godmorgon världen

vaknade för ett tag sen och när jag kommer upp ur sängen ser jag att det snöar? hmm.. det är påsklov och det snöar? kuuuuuul... hade förväntat mig sol och fint väder utan för fönstrerna men istället får jag en massa snö? nej tack!!

fick iallafall mitt påsk-ägg när jag vacknade muuuuums fick mig att bli lite gladare iallafall , hihi tack mamma och jonny!
fick även som påskpressent att få åka till stockholm och så ska vi gå på muséum ( stavning ? ) , nu på onsdag.. lääängtar massor var typ flera år sedan som jag jag var på något sånt, så det ska bli sjukt roligt!

har även nu på morgon kvisten hahah, har jag beställt en ny skinjacka , hihi är super nöjd och lääääängtar tills jag får hämta ut den på posten hihi.

mitt humör idag är mycket bättre men jag har ganska ont i huvudet och är yyber trött också..
håller på och och fixar en ny header till bloggenockså , kände att min blogg behöver lite nytt och fräscht.


bloggar mera senare, puss !



vill ha sommar nuuuuu !

image description


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: