29 Augusti - MY B-DAY

 

fyller år idag, yeeey!
dagen har varit helt underbar, började med att jag fick ett paket som låg nere på mitt rum i morse med en wavemaster, så fixade håret med! skit bra va den!
sen så när jag kom till skolan träffade jag mina två sötisar som hade köpt en sjukt god jordgubbs cheescake, och stod och sjöng för mig, seriöst så jävla underbara!
sen när vi slutade efter varit på studie besök på '' tygverket'' och kolat en massa fina tyger med klassen. så gick jag Nicole och Valentina runt i gamla stan och kollade en massa. aajuste fick våra skoldatorer idag också helt okej faktisk!
tog 17:25 hem och när jag kom hem så va hela släkten och familjen där för att fira mig.
fick sjukt fina saker, är så jäkla glad tack så sjukt mycket alla!
kärlek till er!
nu ska jag lägga in bilder från merzedes bens fashion week i dag så ni får se , pussar!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: