Ett sista natt inlägg!

Tänkte berätta snabbt innan jag går och lägger mig och får min skönhetssömn om filmerna som vi kollade på, måste säga att båda dom var så sjukt jävla bra! Men tror inte nån film slår "sjätte sinnet" fyfan så grym film helt sjukt bra! Och den var så sjukt bra spelat, rekommenderar verkligen den starkt för er som inte sätt den att se den, den var dock ganska läskig i vissa tillfällen men sen var sjukt grym, var faktiskt till och med så att jag fick tårar i slutet av den.. Den hade en sån fin handling..
Nu ska jag hoppa i säng, godnatt alla som inte redan sover! Puss ❤
Tänkte även att jag lägger in min outfit som jag hade sista dagen innan lovet! image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: