HJÄLP MIG, HJÄLP MIG, HJÄLP MIG ??

Har världens beslut ångest vet på riktigt inte hur jag ska göra , har funderat hur länge som helst på att byta blogg till Devote just för att det är ganska mycket lättare och så börjar jag tröttna på att blogg.se är så segt på kvällarna Och desutom så funkar inte min blogg.se app till mobilen så det gör det mycket svårare att blogga! Men vet inte riktigt hur jag ska göra, hjääääälp mig? Iallafall så ligger jag i sängen fortfarande och kollar på tv , har nyss kollat på Beck-sista vittnet , som faktiskt var riktigt bra! Har ganska svårt att följa med i såna filmer men den här var verkligen bra och inte så komplicerad haha. Fick i mig en halv barnpizza förut, brukar inte äta alls när jag är sjuk så det är ju bra!! Måste till skolan i morgon oavsätt om jag är sjuk eller inte för har nationella prov i svenska , hoppas på att jag inte har lika ont i magen så att jag orkar gå! Annars får jag nog kolla om det går nån buss! Ska ta och lägga mig nu då att jag kanske orkar upp i morgon! Hihi godnatt alla fina ❤

KOMMENTARER


Elin Lundqvist

blogga på devote.se, det är mycket bättre och roligare!! :)

2012-02-07 // 17:07:32
Anonym

Jag msåte säga att jag hade devote lite innan men tyckte att det var så mkt reklam där och om man vll bli bloggkänd så kanske man ska använda devote.se men annars tycker jag att blogg.se har mer valmöjligheter och så, dock är det svårare när man ska fixa med design :)

2012-02-07 // 20:47:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: