Sängmys & one tree Hill

Ligger just nu i sängen som jag gjort hela dagen, eftersom att Jag är sjuk, vilket suger! Ligger och kollar på one tree Hill och smsar med finaste simon! Har även hållt på och fixat massa med min telefon, måste säga att det är sjukt kul och man kan verkligen få den precis som man vill ha den! Super kul! Har faktiskt hittat as mycket fina kläder som jag gärna skulle vilja ha, ovanligt att jag vill ha kläder?neeeej!! Funderar på att ta och totalränsa min garderob och byrå och sen slänga eller ge bort alla gamla kläder som jag faktiskt inte använder och sen köpa massa nya kläder! Har även hittat hur fina sommar kläder som helst, är helt kär (a) Ska försöka ta mig upp ur sängen och ta en Alvedon och sen försöka äta något! Och eftersom att jag bloggar från mobilen så kan jag tyvärr inte lägga in några bilder så får bli ett tråkigt vanligt inlägg! Men så fort jag blir bättre så lägger jag in! Skriver kanske senare , puss! ❤

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: