Fall down seven Times, stand up eight!

God morgon! Vaknade typ för ett litet tag sen,gick upp ur sängen och satte på mig min underbara rosa one piece och sen upp och satte mig i soffan, finns inget skönare än min underbara one piece, loooveit!!
sitter och funderar på om jag ska hoppa i i en dusch nu eller o jag ska göra det i kväll? Får helt enkelt se hur det blir!!
Har faktiskt kollat på olika sidor och hittat sjukt fina kläder som jag verkligen MÅSTE ha! Ska nog ta och beställa dom när jag får mina pengar igen !
Ska ta ochfixa mig nu känner att det börjar bli dags! Min bebis kanske ska sova här idag ,får se hur det blir hihi!
Bloggar kanske mera senare om jag inte glömmer bort det hihi!
Puss!!
Igår på väg till skolan.. Sjukt fint var det men inte så varmt kan jag säga, det sved i hela ansiktet när jag kom fram till skolan haha
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: