Förlåt för dålig uppdatering !!!!

Hej förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte haft tid har haft mycket att göra och koncentrera mig på, haft två nationella prov bara den här veckan, hade läsförståelse i tisdags och hade skrivförståelse i morse.. I 3timmar fick vi sitta och skriva, sjukt jobbigt! Men är ärligt talat nöjd över det jag skrev, men precis fem minuter innan tiden var ute så försvann allting som jag skrev... Höll på riktigt på att börja gråta men det fixade sig iallafall tillslut för att jag som tur hade ju kopierat det...fan vilken panik jag fick när jag bara åh allt försvinna haha :(
Iallafall så träffade jag väldens finaste Simon idag, mysigt! Måste säga att killen är underbart gullig!
Ska ta och plugga konsthistoria nu så att det blir klart!
Ska försöka att bli bättre att uppdatera bloggen !!
Slänger in några random bilder på mig!!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


KOMMENTARER


Idha

Vad använder du för att få dina bilder så där? :)

2012-02-11 // 13:53:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: