Cause I can't love you more than this..

Hejsan alla söta, kan börja med att säga att jag inte hann blogg i går, för jag träffade med Glenn och det var jätte mysigt hihi.
Iallafall så sitter jag och väntar på att fanny ska äta klart så att jag ska träffa henne.
Har inte så jätte mycket att säga förutom att jag är grymt glad, ingen aning om varför, men är super glad, och strålande humör, men men det är ju väldigt bra hihi!
grymt skönt att jag slutar halv 2 i morgon!!

Måste bara säga att jag verkligen vill färga mitt hår NU! men vet fortfarande inte vilken färg jag ska färga? får se hur det blir hihi.

iallafall så tror jag att jag ska försöka fixa lite bilder innan fannybanny ätit klart hihi.
Hoppas ni haft en bra dag! puss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: