Söndag 15:de Januari

Kom typ precis hem , har varit ute med fanny och adde och träffat jani , markus, josef, axel, olivia, och många fler haha , trevligt!
Iallafall så älskar jag den nya vakten som jobbar i präntaren , för jani tog mina vantar flera gånger & och höll på och dö för att det var så kallt!
och så kommer han fram och säger till jani '' ge tillbaka hennes vantar hon säger att hon fryser , visa då att du är en man och ger tillbaka dom'' haha kände mig så där halvt hedrad (a)
Iallafall så lovade jag ju och lägga ut bilder på min Outfit så blev bara några snabb bilder på den, men det kanske duger!
Var även och åt hos min morfar med släckten och det var ju trevligt , men gick efter typ en timma och mötte fanny.
Aja ska ta och duscha nu så jag slipper göra det i morgon bitti, Ha en bra kväll!
puss och kram!
image description

image description

image description

KOMMENTARER


Clara

Hej, jag undrar hur ditt naturliga hår är, är det latt eller lockigt? :)



kram Clara

2012-01-17 // 20:09:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: