En Bild Kan Betyda Mer Än Tusen Ord!

Hejsan , sitter just nu i soffan, har precis ätit och sagt hejdå till Adde och Circe , haft en jätte mysig och rolig dag med dom två!
började med att adde kom hem till mig runt kl. halv 4 eller nått, sen gick vi snabbt in på lek och hobby och kolla , sen träffade vi Circe vid trafikskolan, första gången jag träffade henne, och kan bara säga att den bruden är underbar, så söt och så snäll!
Efter ett tag så gick vi hem till mig och kolla på beck och fixade addes ögonbryn!
Måste bara säga att dom två månniskorna är grymma!
och jag är grymt glad att jag känner dom!
Iallafall så hoppas jag att vi gör om dagen nångång men då träffas en hel dag istället!
Älskar er !


Hahahah blev några snygga bilder på oss också!

HAHAAH förlåt circe och adde , var bara tvungen att lägga ut den här bilden. haha vi ser helt cp ut








KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: