Baby you light up my world like nobody else..!

Musik är det som spelas i mina öron just nu, inte så ovanligt kanske hihi.
iallafall så var jag med fanny hjärtat när jag kom hem från skansholmen, måste bara säga att jag längtar som jag vet inte vad tills April då vi kommer vara där ganska ofta, det är helt galet mysigt!!
I morgon blir det förmodligen att träffa världens sötaste, mys!!!
ska snart gå och lägga mig så det här blir nog det sista inlägget, så ha en bra kväll och godnatt!

Lägger in en Dagens outfit + Dagens

Dagens humör: Grymt bra!
Dagens mående: Bra
Dagens borde: Sooova
Dagens frisyr: Utsläppt!
Dagens smink: Foundation, mascara, puder
Dagens klädsel: Blåa höga byxor med grå stickad tröja!
Dagens planer: just nu inga alls
Dagens vill ha: En kram, och godis (a)
Dagens fundering: ganska mycket faktikst
Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Inget!
Dagens längtan: just nu till i morgon!
Dagens låt: sena nätter,tomma glas- ison & fille ft veronica maggio


Outfit :
image description

image description

Några Bilder från skansholmen!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: